۱۳۹۰ مرداد ۳, دوشنبه

یک وبسایت طنز انیمیشن خیلی باحال (همراه با دو ویدیو)

معرفی وب سایت - همین الان از طریق وبسایت انگلیسی زبان تهران بورو با یک وبسایت طنز انیمیشن با کیفیت خیلی بالا آشنا شدم که فکر می کنم حیفه نشناسید. ویدیوها تقریبن همه فارسی زبان هستند، از اسم انگلیسی ویدیوها جا نخورید. باید در یه وبلاگ فارسی هم تبلیغ شه.
البته قبل از معرفی سایت یک اخطار هم بدم. بعضی از ویدیوها خیلی تندند و همه ی سیاستمدارها به باد مسخره گرفته می شن. از محمد رضا پهلوی گرفته تا خاتمی و موسوی. از سران کنونی حکومت تا رضا پهلوی (شازده بزرگِ). حتی ایرانیان مقیم آمریکا هم از جهاد تند (spicy Jihad) امان نمی برند. پس لطف کنید و فقط در صورتی که تعصب خاصی روی هیچ سیاستمداری یا گروهی ندارین ویدیوها را نگاه کنین. اگه اهل خندیدن به سیاستمدار مورد علاقتون نیستین، نه خودتوتن را ناراحت کنین نه من را: نگاه نکنید. البته فکر می کنم برای خوانندگان تمرین دموکراسی مشکل قلبی به وجود نیاد. به هر حال در این وبلاگ هم که به کسی از سیاستمداران رحم نشده. ولی بازم: این جا با طنز سر و کار دارید.

من در این نوشته دو ویدیوی ملایم تر که تهران بورو انتخاب کرده را میذارم. اولی درباره ی ایرانیای مقیم آمریکا یا بگیم اروپاست. یا اصلن خارج نشین ها.اسمش مولانا پولی هست.
 

دومی طنزی است بر اخبار تلویزیون کشور اسلامیِ ما. اسمش درِ فحشِ (یا دروازه ی فحاشی)، من این را بیشتر از اولی دوست دارم، حتمن نگاه کنید:


چند نمونه دیگر را هم معرفی می کنم که کمی خیلی تند ترند:


پدر خوانده؛ افراد پرنفوظ کشوریعنی خامنه ای، آیت الله خاتمی، رفسنجانی و خاتمی سر میز مذاکره نشتن تا مسائل کشور را حل کنند. طرفدارانی که هیچ طنزتندی بر این اشخاص را تحمل نمی کنند نباید نگاه کنن. بقیه ی ویدیوها همچنین.




تبلیغ به روش تلویزیون های لس آنجلسی (مطمئن نیستم، چون تلویزیونشون را ندارم، بنا بر شنیده ها حدس زدم)

فکر کنم کافیِ. خودتون برین بقیش را هم ببینین. منم برم بقیه ویدوها یی که ندیدم را نگاه کنم. خوش بگذره.

Balatarin

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر