۱۳۹۰ تیر ۲۳, پنجشنبه

"آلمان به دنبال تفکیک جنسی"

آیت الله گرگانی گفته آلمان پیگیر "تفکیک جنسیتی" در دانشگاه های خود است:  "دل انسان از اینجا می سوزد که کشور آلمان می خواهد در این عرصه تفکیک را در دستور کار قرار دهد و ما عقب باشیم." منبع: دانشجو نیوز 
بله جناب آیت الله، اینجا آلمان است، کشوری که از کشور ما هم اسلامی تر شده ... اصلن دلیل آلمان رفتن من هم همین بود. من هم مثل شما "بر ایرانیان زار و گریان شدم" (1). به جان خودم که قسم نه ...


پاورقی: 
یک - 
بر ایرانیان زار و گریان شدم                             ز ساسانیان نیز بریان شدم      
دريغ اين سر و تاج و اين داد و تخت                    دريغ اين بزرگی و اين فر و بخت
کزين پس شکست آيد از تازيان                             ستاره نگردد مگر بر زيان

(از اواخر شاهنامه، بعد از حمله اعراب به ایران)

Balatarin

۱ نظر:

  1. طی چند روز گذشته استاد ایلیا (پیمان فتاحی ) و چند تن از شاگردان ایشان بازداشت شده و پس از چند روز آزاد گشته اند برای اطلاعات بیشتر به ادرس زیر مراجعه کنید:
    http://latayef-e-erfani.blogfa.com

    پاسخحذف