۱۳۸۹ دی ۲۲, چهارشنبه

جایگزین هایی برای سایت بالاترین

با توجه به اتفاقاتی که در سایت بالاترین افتاد، اعتراضاتی صورت گرفت که احتمالن شنیده اید. من خودم هیچ وقت کاربر بالاترین نبوده ام چرا که کسی را نمی شناختم که کاربر بالاترین بوده باشد و برایم دعوتنامه ای بفرسد، البته دنبالش هم نبودم، چرا که به این طرز محدود کردن کاربرها اعتقادی ندارم. لازم نمی بینم خود را به بحث های مربوط به بالاترین وارد کنم چرا که نه بالاترین را به اندازه ی کافی می شناسم و نه نیازی به آن می بینم - فکر می کنم دیگران به اندازه ی کافی در دفاع یا بر ضد تصمیمات اخیر مدیران این سایت نوشته اند-.

بعضی مخالفان سیاست های بالاترین اقدام به راه اندازی چند سایت جایگزین کردند که قرار است محدودیت عضو گیری نداشته باشند، که برای منی که حتی حق استفاده از سایت بالاترین را هم ندارند مورد توجه است.این سه سایت مراحل آزمایشی را هم  پشت سر گذاشته اند عبارتند از:


1) سایت آزادگی http://www.azadegi.com/

2) سایت روزنامه http://roozna.me/
(پیشنهد این سایت برای "انتخاب شوراییِ قانون گذار" خیلی به دلم نشسته)

3) سایت ریشه ها https://www.risheha.com/

عده ای شب وروززحمت کشیده اند (به نوشته سایت آزادی) تا ما بتوانیم از اینترنت نهایت استفاده را ببریم و آزادی اینترنتی مان وابسته به مدیر یک سایت نباشد. از این طریق از این دوستان تشکر می کنم. 

از خوانندگان این وبلاگ هم تقاضا می کنم تا در تبلیغ این سایت ها بکوشند و نظرشان را اینجا یا در فیسبوک (فکر می کنم در وبلاگ بهتر باشد، چرا که خواننده هایی بیشتری از نظرات شما استفاده می کنند) بنویسند که کدام را ترجیح می دهند تا دیگر خوانندگان و خود من را در انتخاب آن یاری دهند.( من هنوز عضو هیچ کدام از این سایت ها نشده ام).

با تشکر

Balatarin

۱ نظر:

  1. ريشه ها هنوز پا نگرفته دعوت نامه جهت عضويت مي خواد!

    پاسخحذف