۱۳۸۹ آبان ۲۳, یکشنبه

هدا آقا سلطان: "خانم علی‌نژاد! لطفأ ما رو راحت بگذارید!"

با توجه به مقاله قبلی ام (لیلا اوتادی بازیگری در نقش ندا را تکذیب کرده) خود را موظف می دانم این نوشته ی هدا آقا سلطان، خواهر گرامی ندا آقا سلطان را اینجا درج کنم.

هدا آقا سلطان:

خانم علی‌نژاد! لطفأ ما رو راحت بگذارید! 

خانم علی‌‌نژاد! مامان من به هیچ عنوان روی این مساله (فیلمی که گفته شد یک هنرپیشه نقش ندا را بازی خواهد کرد) واکنشی نداشته و هر چه شما اصرار کردید او گفت شما حتی اجازه ندارید بنویسید که مامان من سکوت کرده! چون سکوت هم نوعی واکنش هست و مامان هم نمی‌خواستند که واکنش معلومی داشته باشن شما هم قول دادید که اسمی از مادر من نیارید و حتی چیزی از سکوت ننویسید، ولی‌ متاسفانه شما داستان‌سرائی کردید. همه جا می‌گویید که هدا به من ایمیل زده اما در تلفن روز جمعه از مامان من، امیل من رو می‌خواهید، لطفأ ما رو راحت بگذارید، این راه درستی‌ برای مشهور شدن نیست!

منبع: خودنویس

در باره مسیح علی نژاد هم در فروردین ماه مقاله ای نوشته بودم با عنوان "اشتباه اصلی مسیح علی نژاد" که در خودنویس می توانید بخوانید.

Balatarin

۱ نظر:

  1. با سپاس فراوان از این خبر جالب!
    راستش من از همان روزی که معصومه علی نژاد مطلبی بر ضد نامزد ندا، کاسپین ماکان نوشت از این شخص بیزار شدم. و حالا دیگر کاملا معلوم شده که برخی حتی از مرگ یک زن جوان برای شهرت طلبی بهره می برند! واقعا که دل آدم از این همه پستی بهم می خورد.

    سبز و سرافراز باشید!

    پاسخحذف